Slečna z call centra
Bezva telefonát z neznámého čísla:
„Dobrý den, máte na mě chviličku?“
„Chviličku ano, ale jsem v práci.“
„No bude to tak tři čtyři minutky. Takže já bych Vám ráda nabídla pánské spodní prádlo…“
„Počkejte, to už mi někdo nabízel asi před rokem.“
„Aha, tak to je docela možné. A jak jste s ním spokojený?“
“ (ticho) 🙂 – no spokojený, já jsem si ho neobjednal.“
„A mohla bych Vám ho tedy nabídnout?“
„Promiňte, ale nemohla.“
„Jak to, že ne? Vy nenosíte spodní prádlo?“
“ (zase ticho) 🙂 – ale jooo, jenže… víte… Nemám zájem. Nashle.“
Já bych jí to klidně i vysvětlila, kdyby tu nebyli kolegové vedle mě, ale nechtělo se mi říkat: A to prádlo je kraječkové? Růžové nebo bílé? 🙂 Kdybyste mi nabídla dámské, tak možná, ale tohle ne. A fakt jsem měla chuť si jí takhle vychutnat. Děkuji a nashledanou 🙂 Bych ještě dodala s úsměvem.
Ale vždycky jim dám šanci. Ta slečna si tuhle telefonickou kampaň nevymyslela. Přišla ráno do práce a dostala bohužel úkol od svého šéfa. Nemohla tušit… Jak ráda bych s ní řešila dámské prádlo. Ach jo. Třeba jednou…
Já přeci vím, co chci.
2 Comments
Lada
Ahojky Terko , jak říkáš, ta slečna si to opravdu asi nevymyslela , ja sama jsem byla dost "alergická" na tyhle ty telefonaty začínající " Dobrý den , neměl/a byste tři minutky" , Ale trošku jsem změnila nazor když můj dobrý známý po vyučení nemohl diky svému postižení (svalová dystrofie) dostat " normální" práci jako vyučený obraběč na cnc strojích. Nakonec to nevzdal a přijal praci v jednom z mnoha call centrech. Chodi do práce , penízky celkem slušné ale hlavně nikomu " nevisí na krku" což si myslím že je pro něj velmi důležité. Nikdy nevíme kdo ne druhém konci toho telefonu je,jaký ma osud,a jak je pro něj/ji ta práce důležitá i když je to zrovna nabídka která nás nezaujme, tedy jako většina produktů nabízených touto cestou. To byl jen takový malý postřeh z mé zkušenosti s človíčkem z call centra. Měj se hezky Lada
Tereza
Ahoj Lado,