Genderový marketing

Čipsy only for boys a lepidlo pro holky

Po jogurtu, papírových kapesníčkách, balzámu na rty jen pro muže a Lady Lipton čaje pro ženy se mi zase tak nějak nahromadily další genderové výrobky do rubriky genderový marketing.
 
Na první mě upozornil Alex a přijde mi, že tentokrát je pro mě rozdělení na „only for girls“ a „only for boys“ trochu nelogické (což je možná záměr) a zbytečné.
 
Jde o čipsy Pom-bär:
Ahoj, já jsem medvídek jenom pro holky s příchutí sladká paprika.
Ahoj, já jsem medvídek jenom pro kluky s příchutí wild paprika.
 
Takže tu máme úplně stejné bramborové čipsy, oboje s paprikovou příchutí, ale jedny jsou pro holky, druhé pro kluky. POUZE pro kluky. Pozor, aby některá z dívek omylem nesáhla do modrého pytlíku! 🙂
 
Tyto čipsy se objevily poprvé jako novinka v květnu 2015 i v našich supermarketech (např. Penny).
 
 
Kluci mají ale smůlu, když budou chtít vyrobit přáníčko mamince k MDŽ. Musí použít nějaké unisex lepidlo. Lepidlo Pritt Just 4 Girls je totiž jen pro holky. Proč? Protože lepí růžově. Přesněji řečeno, když jím potřeme bílý papír, udělá růžovou stopu (jak se uvádí v oficiální reklamě).
 
 
Modré stopy po lepidle pro kluky firma Pritt ještě nevymyslela. Nejspíš takové lepidlo kluci ani nepotřebují.
Holky si k růžovému lepidlu mohou pořídit ještě izolepu a fixy:
 
   
 
 
A kdo by měl růžové barvy málo, může si pořídit růžový globus:
 
 
Modrá barva moří už je totiž trochu fádní a okoukaná. Slečny mají moře zásadně růžové!
 
 
No konečně! Tím starým (dobrým) chlapským kladívkem s retro dřevěnou rukojetí se prostě nedá zatloukat.
 
Kladívko pro ženy.
 
Důležité u špuntů do uší je rozhodně také to, zda jsou unisex nebo pro ženy.
 
Unisex šedivé, pro ženy… růžové! Překvápko. Oboje poskytují útlum 32 dB, ale ženská díra v uchu potřebuje růžovou barvu.
 
Po pravdě… ty růžové se mi líbí víc 🙂 Já bych si je určitě koupila, kdybych si směla vybrat. Protože já jsem zákazník, který si vybírá, tak proč nemít růžový špunt v uchu?
 
 
To bych ale neudělala u digitálního teploměru, kde „ženský“ růžový stojí téměř 2x více, než ten samý, ale „mužský“ modrý:
 
 
 
A poslední obrázek dokazuje, jak důležité je vytvářet zdravé sebevědomí už od útlého dětství 🙂
 
Dívky: „Nesnáším svá stehna.“
Chlapci: „Jsem super!“
 
Heeee… jsem supeeeer… joooo! Jsem chlap!
 
Představila jsem si, jak nějaká babička, co neumí anglicky, koupí svému maličkému vnoučkovi chlapečkovi to fialové tričko a on bude všude chodit a říkat „Nesnáším svá stehna!“ 🙂
Tuto větu jsem z úst muže ještě nikdy neslyšela.
Čím to asi bude?
A jsme zase u té krásy…
 
 
————————–
15.10.2017:
 
Tuhle náplň do ostřikovačů „for woman“ jsem objevila dnes a musela jsem jí tu mít! 🙂

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.